متینمتین، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

ღ❤ღمتین شاهزاده ی کوچکღ❤ღ

020

1391/3/4 20:12
نویسنده : ماماني
236 بازدید
اشتراک گذاری

نور زندگي ما

نغمه هستي بخش

كودك آسماني من

حال روزم مثل قبل است و بابا مهدي بيشتر از هميشه هوامو داره، يك هفته پيش با مامان و بابا و نگين رفتيم براي من 3 دست لباس بارداري خريديم...من كه عاشقشون شدم.

وقتي رفتيم باغ اون جا كلي عكس گرفتيم و خوش گذشت...

مامان جونم هر روز حالمو مي‌پرسه و مي‌گه پاشو بيا اين جا ، نمون تو خونه ، بيا اينجا حالت بهتر مي‌شه و...

نازنين (عمه كوچيكت) همش حالتو مي‌پرسه و كلي قربون صدقت مي‌ره، همه تو كوچولو رو دوست دارن و منتظرن تا ببيننت.

ديشب وقت دكتر داشتيم، كمي باران باريد و من و بابايي وارد مطب شديم بعد از يك ساعت انتظار رفتيم تو و دكتر جواب آزمايشم رو ديد و مرا روي تخت خواباند، پروب مي‌چرخيد و تو را نشان داد، عزيزم چقدر بزرگتر شده‌ بودي! صداي قلبت ، آن گوش نواز ترين موسيقي دنيا رو برامون پخش كرد، قلب كوچكت رو نشان داد و من و بابا با ذوق تو رو مي‌ديديم، لكه سفيد كوچكي بالاي بدنت بود كه حدس زدم دست كوچكت باشد، از دكتر پرسيدم و او هم تاييد كرد، فداي اون قد و بالاي ميليمتري‌ات برم ماماني، نمي دوني چقدر تو راه برگشت با بابايي خنديديم و خوشحالي كرديم.متاسفانه اين بار عكسي از تو نانازي بدست نياورديم.

چقدر زنانه شده ام، چقدر ساده و مظلوم. عزيزم تو با آن جوانه‌هاي كوچك درونت مرا لمس مي‌كني؟ مرا ناز مي‌كني؟ تو مرا مي‌شناسي؟

چه سخت و شيرين 9 هفته گذشت عزيزم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

پرپروک
22 خرداد 91 20:47
سلام لهی چه جالب هنوز نی نی نیومده مامان براش مینویسه البته من هم برا پسرم مینوشتم اما توی دفتر براش درد دل میکردم وقتی دنیا اومد مث چسب بهم میچسبید از بس قبل دنیا اومدنش نازش رو میکشیدم خدا کنه بچه تو با جنبه باشه ومث علی من لوس وگریهو نباشه خوشحالم وقتی میبینی ادمهای دیگه هم خوشحالن
مامان احسان
3 تیر 91 8:00
سسسسسسسسسسسلام عزیزم واییییییییییییییییییییی خیلی خوشحالم که هر دو تون خوبید باور کن اول صبحی هیچ خبری بهتر از این نبود برام خوشحالم خوشحال


تشكر خانمي
اميدوارم شما و گل پسرت هم هميشه خوب و شاد باشيد
ثمین
7 تیر 91 22:17
سلام! اگه جشنی برای کوچولوتون در راه دارید یه سر به دنیای نفیس بزنید و از ایده های متنوع و شیک استفاده کنید... جشن سیسمونی... جشن دندونی... جشن قدم... جشن تولد پسرانه ... جشن تولد دخترانه ... جشن تکلیف... جشن الفبا... و........ منتظرتون هستم...