متینمتین، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

ღ❤ღمتین شاهزاده ی کوچکღ❤ღ

029

1391/8/9 16:01
نویسنده : ماماني
193 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگل مامان

پسرک بازیگوشم

بود و نبودم

عزیزم دیشب حسابی همه را نگران کردی ساعت 9 که رسیدم خونه دیدم خونریزی دارم مامانی خیلی ترسیده بود ، واقعا شک بزرگی به من وارد شد. با بابایی و مامان جون  رفتیم بیمارستان وقتی در راه بودیم من برای سلامتی شما قرآن می خواندم. یک لحظه از امکان تولد شما ترسیدم ، هنوز دلم تکون های گاه و بی گاهت رو می خواهد. هنوز هم از این که تو نزدیک ترین کس به منی احساس آرامش دارم.تقریبا نزدیک به 1 ماه دیگه به وقت قانونی تشریف فرمایی شما مانده است . اما من می ترسم آیینه زندگی من. ماما نوار قلب گرفت از شما و حرکاتتون رو چک کرد و گفت همه چیز خوبه انقباض نداری برو فردا صبح بیا پیش دکتر خودت.

صبح هم با نگین و بابایی رفتیم دکتر معاینه کرد و برام شیاف نوشت تا شب که سونو گرافی انجام بدیم. پسر گل مامان مراقب خودت باش ، هنوز یکمی زوده مامانی صبر داشته باش عشقم. همه نگران سلامتی شما هستند عزیزم.

 

باقی خبر ها ثبت خواهد شد.

شازده ی قصه های من بالاخره رفتیم دکتر و فهمیدیم چون شما چرخیدید و جفت پایین است در اثر تحرک زیاد جفت بین سر شما و دیواره رحم قرار گرفته و باعث پارگی جفت شده است که تنها راه جلوگیری از خونریزی مجدد استراحت مامانی است.

به این ترتیب مهمانی شنبه هم تعطیل شد !!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان جون نی نی
10 آبان 91 8:01
عزیزم خیلی ناراحت شدم ان شاا... که خطر رفع میشه و نی نی سر وقت خودش به دنیا میاد برات دعا می کنم خودت و نی نی گلت سالم باشید
مریم مامان ارمیا
13 آبان 91 1:58
نرگس جون،خیلی ناراحت شدم.
این یه ماه باقی مونده رو خیلی مواظب خودت باش.
انشالله پسری شیطون سر وقت بدنیا میاد


چشم عزیزم
به امید خدا همه چیز خوب خواهد بود
مامان احسان
14 آبان 91 9:22
پس اسم خوشگلت شد متین .مبارکه عزیزم


ممنون
مریم مامان ارمیا
17 آبان 91 1:27
منکه نظر داده بودم
با اجازه لینکت میکنم


خوشحال می شم عزیزم