متینمتین، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

ღ❤ღمتین شاهزاده ی کوچکღ❤ღ

028

1391/7/30 19:20
نویسنده : ماماني
318 بازدید
اشتراک گذاری

 سرو بلند و نازم

شازده خوش اندام من

عروسک تپل مپل

 

شنبه بعد از ظهر رفتیم کلی میوه و  سبزیجات خوشمزه برا شما خریدیم تا بخوری و تپل مپل بشی! شب هم با بابایی رفتیم وقت بگیریم  تا بتونیم ماه آسمونیمون رو ببینیم . عزیزکم کمر درد شدید امروز برای این بود که تا 12 شب باید می نشستم ، امیدوارم خیلی اذیت نشده باشی نفسم.

با این همه روغن زیتون و انواع کرم ها باز هم شکم مامی ترک خورده!!! یکم ناراحت شدم اما خب برای مادر شدن و بدست آوردن هدیه ای مثل تو باید کمی هم سختی کشید مژه

امروز مامانی رفت آزمایش قند خون 2 ساعته داد، البته با رژیم غذایی که دارم فکر نمی کنم دیگه مشکلی باشد، بعد هم با مامان جون و خاله شما رفتیم کمی براتون خرید کردیم .

ساعت 9.30 وقت سونوگرافیمون بود که با کمی معطلی ساعت 10 بود که وارد شدیم و بابایی هم اومد تا پسر عزیزش را ببیند. مامی که چیزی نمی دید بابایی هم گفت بجز دیدن ستون فقرات و قلب تپنده نازت چیزی متوجه نشده است چون دکتر تند کار می کرد و برای بابایی توضیحی نمی داد، واااااییییییی نمی دانی صدای قلب تپنده ات واقعا به ما زندگی دوباره می ده عزیزم، من نتوانستم جلوی ابراز احساساتم را بگیرم و گفتم :"جــــــــــانم الهی قربــــــــــونت بشم مامانی "

الان که هفته 33 هستیم شما باید 1810 گرم باشید امـــــــــــــــــــــــــــــــا فرشته ناز ما یه فرشته تپل مپل با وزن 2061 گرم است (الهی فدای اون رون های چین خوردت بشه مامان)

شما تو وضعیت سفالیک هستی و ضربان قلب کوچولوتون هم 154 ضربه در دقیقه است میزان مایع آمینوتیک هم نرمال است خدا رو شکر.

 

شیکموی مامان ، الهی دورت بگردم گامبالینوی من. نمی دونم من تو رو دوست دارم یا عاشقتم فقط یه چیزی رو می دونم و اون هم اینه که تو امتداد وجودمی تو جزئی از منی ، حتی می توانم بگم تو خود منی.

مراقب خودت باش عشقم ، سه شنبه باید برم دکتر تا آزمایشاتم رو نشون بدم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان احسان
2 آبان 91 14:28
سلام عزیزم خوشحالم که روبراهید
الهام
4 آبان 91 17:52
ای جونم..........انشاالله که این هفته های آخر رو به سلامتی تموم کنی و نی نی زودتر بیاد توی بغلت...راستی نرگس جون.به نظرت منکه الان توی ماه دوم هستم چیا بخورم بهتره؟



ممنون الهام جان
راستش من از کتاب ریحانه بهشتی برات می نویسم که خودم رعایت کردم
ماه دوم: هر هفته گوشت/شیر و سیب شیرین بخورد
هر روز بر 2 عدد عناب سوره توحید بخواند و آن را ناشتا بخورد
مامان جون نی نی
8 آبان 91 10:04
سلام عزیزم ممنونم از اینکه اومدی و به من سر زدی خدا رو هزار مرتبه شکر که نی نی همه چیزش سالم و نرماله خدا براتون حفظش کنه