متینمتین، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

ღ❤ღمتین شاهزاده ی کوچکღ❤ღ

06

1390/8/6 10:51
نویسنده : ماماني
314 بازدید
اشتراک گذاری
گنجشککم

 عسلکم

دردانه من


برا من و بابایی دعا می کنی ؟؟؟

دعا کن بتونیم روز به روز با هم مهربون تر بشیم.....

کوچول موچولــــوی دوست داشتنی! می خوام بیای و زندگیمون رو نورانی کنی

دارم لحظه شماری می کنم تا بدترین چیز ها (حالت تهوع دوران بارداری) را برای بهترین هدیه آسمونی تجربه کنم

عـزیزک مامان ! لطفا بعد از این که این دنیای خاکی رو با ورودت مزین کردی ، بعد از این که بزرگ و عاقل شدی ، هیچ وقت ! هیچ زمانی به مامان بابا نگو که ما با دعوت کردن تو به این دنیا ، اشتباه بزرگی کردیم.

مامانی! ما خیــــلی دوست داریم

خیـــــــــلی بیشتر از اون  که بتونی فکرش رو بکنی گلکم!

وقتی اومدی پیشمون سالم و سلامت بیا عزیـــــــز ِ مامان. سفارش مامانی و بابایی رو به خدا جون بکن ناز من.


 

قول می دم پابه پات بیام ، همیشه تا زنده ام باهات باشم و با همه وجودم عاشقت باشم عزیزم

بدون وجود تو مامان دیوونه میشه گلم! دلم می خواد همیشه من و بابایی تو قلبت باشیم...

جوجو جونی؛ مامانی خیلی بابایی رو دوست داره. نمی شه گفت از تو کمتر یا بیشتر !! ولی بالاخره بابایی دیگه ...چی کار کنیم دیگه؛ مامانی ها باید هوای بابایی ها رو داشته باشن.

این بابایی شما هم که دوست داشتنشون مخصوص خودشونه!!از نوع شوخی شوخی سر به سر مامانی گذاشتن و مامانی رو اذیت کردن.ان قدر این بابایی شما با استعداد تو این زمینه که برخی اوقات حسابی کفر مامانی رو در میاره.اما چه میشه کرد گلم بابایی ه دیگه!، این فنتیه!!

بدون که من بابایی رو همین مدلی هم کلی دوست می دارم، تو هم وقتی اومدی مثه من عاچق بابایی می شی، حالا ببین.

 

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)