متینمتین، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

ღ❤ღمتین شاهزاده ی کوچکღ❤ღ

012

1390/12/16 19:40
نویسنده : ماماني
299 بازدید
اشتراک گذاری

روياي شيرينم

لبخند زندگي

معجزه ي كوچكم

 

كجايي عشقم؟؟؟؟؟؟

امروز مامان جونت (مامان نسرين من) با تنها خالت رفتن كلي برات چيزاي خوشگل خريدند!(مي دوني چه حالي دارم؟؟ اشك تو چشم هام حلقه مي زنه وقتي دارم برات اين جا حرف مي زنم)

ساعت 18:06 خاله نگين اس ام اس داده از مدينه كه :

!. زود باش ازم تشكر كن كلي براي ني ني تو لباس خريديم

@.مرسي عزيزم :-*

!!.يه چمدون شدن خيلي ناناسن،همرو با سليقه عالي خودم خريدم

@@.ممنون از مامان هم تشكر كن . از "الدخيل پلازا" خريديد يا مجمع النور؟

!!!.يه پاساژ تازه باز شده "قارات" فقط وقت شد لباساشو ديديم انقدر لباس داشت

@@@. از صبح خريد داشتيد؟ پس كي رفتيد زيارت؟

!!!!.بعدش رفتيم نماز ظهر برا همين وقت نشد بقيشو ببينيم

@@@@.بازم مرسي :_*

صبح هم بهم زنگ زد كه براي ني ني يه سر همي ديديم م ي خوايم بخريم سبز بگيريم يا ليمويي

منم گفتم ليمويي

خاله گفت : خودمم از ليموييش خوشم اومد

 

 

عزيزم فكر نمي كردم از ذوق اومدن تو بخوان اين همـــــه چيزاي كوچولو و خوشگل بگيرند!!!

امروز هم براشون آش پشت پا درست كردم...

و قراره ساعت 9:30 با علي (داداش بزرگه من ، خان دايي آينده اتخنده) و بابا مهدي بريم فيلم شب آخرين فيلمي رو كه مرحوم خسرو شكيبايي توش بازي كرده را تو سينما پرديس زندگي ببينيم.

خواهش مي كنم تو دل مامان باش!(خيلي حرف بچه گونه اي بود مي دونم، اما واقعا عاشقتم...هنوز حتي مطمئن نيستم وجود داشته باشي)دوستت دارم كودكم.

 

 

ماماني شما هم شام سوپ + ته چين مرغ درست كرده

مي خوامت هوارتـــــــــــــــــــــــــــــا

 

 

 

 

 

 

 

د

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

يك دوست
15 فروردین 91 22:35
عزیزم آهنگ صدایت با به دنیا آمدنت زیباترین ترانه زندگي مادرت ، نفس هایت تنها بهانه نفس کشیدنش و وجودت تنها دلیل زنده بودنش است ، پس با او بمان تا زنده بماند. تولدت مبارک