متینمتین، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

ღ❤ღمتین شاهزاده ی کوچکღ❤ღ

04

1390/6/5 10:56
نویسنده : ماماني
204 بازدید
اشتراک گذاری

 


زندگی من

 موش موشک

ناناز مامان



زمان زیادی است که نیومدم این جا!

عزیــــــــــــزم ، مامانم، نفسم ممنون که از خدا خواستی هوای مامان بابا رو بیشتر داشته باشه. تشکر که سفارش ما رو کردی عزیزم.

مامانی جونم دعا کن تا خدا تو رو سالم و سلامت و با پست سفارشی ، بیاره تو دل مامان.  دعا کن و از خدای بزرگ بخواه که محبت رو بیش از پیش مهمون خانه کوچک ما بکنه، و به زندگیمون برکت عطا کنه...

 

 

"من نه آدم بزرگی ام و نه روشنفکرا م

من یه آدم معمولی ام که تو را دوست دارم ،عشقم"


 

لحظه شماری می کنم تا بتونم برات دعوت نامه بفرستم.

بی صبرانه منتظر اون لحظه ای هستم که بیای و باهم بازی کنیم نانازم!!

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)