متینمتین، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

ღ❤ღمتین شاهزاده ی کوچکღ❤ღ

01

1390/2/8 14:01
نویسنده : ماماني
215 بازدید
اشتراک گذاری

عزيز دل مادر

نفس مادر

عشق مامان

همه زندگي و وجود مامان


خیلی منتظرم سفینه ات تو دل مامانی زودی بشینه

با این که هنوز از شما خبری نیست ولی بابا مهدی خیلی دوسِت داره و منتظر  حضور شما تو زندگیمونه

فندوق کوچولوی نازم با وجود این که هنوز لایق مامان شدن نیستم و هنوز شما تو دل مامان نیومدی ؛اما می خوام یه چیزی رو بدونی ... اینکه تو عشق مامان و بابا هستی 


این خونه ی کوچولو برای شماست فندوق ناز من، همه احساسم و شیرین زبونی های شما رو اینجا می نویسم تا یه روزی برای تولدت بهت هدیه بدم
دوست دارم کوچولوی ناز و دوست داشتنی من

به امید ِروزی  که تو را با بند بند وجودم حس کنم ...

عزیزکم خوشحالم و تو هم خوشحال باش چون شما یه بابای مهربون داری که با تمام وجودش عاشق روزی است که تو اومدنت رو به ما اعلام کنی ...

فندق من هنوز نمی تونم برات دعوت نامه بفرستم تا بیای پیشمون ،خوشگل من آخه مامانی تحت درمانه هنوز...منتطر دعوت نامه باش . بعدش زودی بیا پیش ما عزیزکم.


منتظرتم مامانی...عشق من، دلبرکم! سفارش من و بابایی تو به خدا بکن ...!!!


 


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)