متینمتین، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

ღ❤ღمتین شاهزاده ی کوچکღ❤ღ

08

1390/10/8 10:43
نویسنده : ماماني
321 بازدید
اشتراک گذاری
آوای دلکشم

اهورای آسمانی

هستی من

عزیـــــــــــــــــــــــز دل ِ مادر ! ببخش بر من این همه سستی و تنبلی را...

 جواب آز چکاپ رو گرفتم و  بردم دکتر ، فرمودند به دلیل کم خونی شدید مامی جون شما باید حداقل یک ماه قبل از فرستادن دعوت نامه Easy Iron+Folic Acid نوش جان کند تا به وضعیت پایداری برسه بعدا بتوانند برای نی نی ناز نازیشون دعوت نامه بفرستند.

حکمـــــت خدا هر چه که هست من و بابی راضی ایم به رضایش! امیدوارم وقتی بیای که قدم های کوچک ِ زیبایت را بتوانم گرامی تر بدارم عشـــــــــــــق آســـــــمونی ما.

مدت ها ست با هر فرصتی خیره می شوم به دیوار و با خود تو و وجود زیبایت را تصور می کنم،گاهی پسر هستی و اغلب دختر! با هم بازی می کنیم و می خندیم و از ته دل شاد می شوم، به خود که می آیم غمی عمیق چهره ام را می پوشاند که " اگر نیایی چه کنم؟؟!!" و می دانم تنها تورا می خواهم نفس مادر.

امید دارم به فردایی نه چندان دور که تو بیایی و من از عشق مادر بودن لبریز گردم. تو باشی و شکوهت جهان را در بر گیرد، عالم من و پدرت را نورانی تر از پیش کنی!

آه عزیزکم !دیرزمانیست منتظر سفارش تو به خدای آسمانی ات نشسته ایم تا نور رحمتش را برما بتاباند.

برای همینه که مامان چند شبه نتونسته بخوابد دیشب هم تا 5 صبح بیدار بودم و نماز که خوندم خوابیدم!!!!

سخن بسیارست و تو نیک می دانی!

بودنت را می خواهم، لگد هایت را،بوییدن و بوسیدنت را .


باشد که تو نقطه عطف زیبای ما زود بیایی.

 

 


 


 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)