متینمتین، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

ღ❤ღمتین شاهزاده ی کوچکღ❤ღ

هفته اول (2)

1391/10/29 16:25
نویسنده : ماماني
463 بازدید
اشتراک گذاری

گلبرگ کوچکم

موهبت الهی

تو دیگر اون نوزاد ضعیفی که بیشتر ساعاتش را در خواب می گذراند نیستی ، بزرگ شده ای! وارد دوران شیرخواری شده ای لبخندهایت دیگر معنا دار شده اند. وقتی به عکس العمل هایت پاسخ می دهم شما از این که می فهممت خوشحال می شوی و با لثه هایت لبخند می زنی . شیرین ترین خنده ها از آن توست .

بخند نازنینم

یک شنبه 24 دی من دست های کوچکت را با خودم مقایسه می کردم و خدا را بابت هیکل مینیاتوریت شکر می گفتم . از خوابیدن و بیدار شدن و خنده های شیرینت فیلم  گرفتم و ذوق می کردم.

دست فسقلیشو

با ذوق و علاقه خواصی لوستر را نگاه می کنی و خیره به آن می شوی.

انعکاس لوستر در چشمان تیله ای سیاهش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)