متینمتین، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

ღ❤ღمتین شاهزاده ی کوچکღ❤ღ

هفته دوم (2)

1391/11/6 16:26
نویسنده : ماماني
465 بازدید
اشتراک گذاری

شیرینی زندگی ام

متین عزیزم

همچنان عاشق دوربین هستی و چشم از دوربین بر نمی داری.

عشق دوربین

جمعه 29 دی ماه روز بله برون خاله بود و شما هم که مثل همیشه پسر آروم و خوبی بودی.

1 بهمن 40 روز از به دنیا اومدنت گذشت.

متین عزیزم عاشقانه می پرستمت .ریشه ی وجودم من سراپا غرورم... به خودم می بالم که مادرت هستم.

نفسم بعد از حمام چله

5 بهمن  هم لباس های عروسک رو تن شما کردم و ازت عکس گرفتم.قربون پسر نازم بشم که هرچی بپوشه ناز و بامزه است.

عروسک با لباس عروسکی

زندگی مان بوی تازگی می دهد، بوی عشق، بوی شیر، بوی بچه، بوی تو!

 

کنجکاوم بدانم روزها و شب ها چه خوابی می بینی که گاهی اوقات می خندی و گاهی بغض می کنی و اخم به چهره ات می نشیند.!!

تازگی به حرف هایمان عکس العمل نشان می دهی و با زبان کره ای چینی ات با ما اختلاط می کنی، گاهی هم هنگام فیلم دیدنمان زیر نویسی به زبان خود پخش می کنی ، آن هم با صدای بلند!!!!

عاشق خنده های صدا دارت هستم .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)