متینمتین، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

ღ❤ღمتین شاهزاده ی کوچکღ❤ღ

هفته چهارم و پایان چهار ماهگی

1392/1/20 16:34
نویسنده : ماماني
639 بازدید
اشتراک گذاری

بزرگ مرد من

دوست کوچکم

نور دو دیده ام

یکسال گذشت

یکسال از دیدن آن دو خط قرمز نوید بخش بیبی چک

یکسال پر از حس خوب با تو بودن

 

عزیزم بار دیگر صبوری کن

فردا واکسن چهار ماهگی ات است. می دانم در دارد، می دانم رنج می کشی که من هستم و کاری نمی کنم، متاسفم پسرم بزرگ شدن این گونه است پر از حس های بد در کنار همه ی خوبی ها.

 

 

 

18 فروردین من و بابا شما رو بردیم پارک و شما عشق نازمون از وقتی رسیدیم تا یک ساعت بعدش که از پارک بیرون آمدیم در خواب شیرین به سر می بردیم. این هم از اولین پارک رفتن گل پسرمون.

هم چنان دسر مورد علاقه ات انگشتان ناز خوشمزه تان است(نفسمی)

این هم وقتی مامی بهت گفت که : متین آ آ آ انگشت نکنی دهنت

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)